Zwiększ sprzedaż i skuteczność sił sprzedaży

Pomożemy Ci efektywnie zarządzać zespołem pracowników i usprawnić proces sprzedaży oraz kontrolować dystrybucje tak, aby Twoje produkty były obecnie w każdym sklepie we właściwym miejscu! W systemie szybko zgłosisz nieścisłości do wizyty handlowca lub dostawcy usług i masz kontrolę nad procesem reklamacyjnym do samego końca.

Kompleksowa obsługa zamówień i wsparcie sprzedaży

Realizacja KPI, standardów i kontrola dystrybucji

Monitoring zadań i zgłaszanie do poprawy

Czy Twój sukces zależy od sprawnej koordynacji wielu stron?

  • Zastanawiasz się jak podzielić priorytetowych klientów i wyznaczyć obszar sprzedaży?
  • Czy planujesz właściwe rzeczy we właściwy sposób?
  • Brakuje Ci sprawnej komunikacji z kontrahentami?
  • Zarządzanie skutecznie siecią pracowników to wyzwanie?
  • Dane z rynku, które otrzymujesz, nie są aktualne?
  • Musisz spontanicznie reagować na zmiany rynkowe?
  • Chcesz usprawnić zarządzanie stanami magazynów?
  • Zgłosiłeś reklamację do wizyty lub jakości usług i nie wiesz, co dalej?

Usprawnij koordynację standardów wizyt i kroków handlowych, składania zamówień i realizacji sprzedaży, a także procesu reklamacyjnego. Zarządzaj stanami magazynowymi produktów, POS-ów i gratisów.

Poznaj SalesCompanion

Nasz system umożliwi Ci szybką ekspansję na rynku.

Daj handlowcom narzędzie, w którym rejestracja nowych klientów, zdalna obsługa, wyjaśnienie nieścisłości i realizacja zamówień z większej ilości sklepów jest intuicyjna i błyskawiczna.

W SalesCompanion

  • Szybko zaprezentujesz ofertę lub produkt w punkcie sprzedaży
  • Złożysz zamówienie, dokonasz sprzedaży i wystawisz dokumenty
  • Dodasz nowe lokalizacje, zaktualizujesz informacje o kontrahentach
  • Skontrolujesz zamówienia, stany magazynowe towarów lub POSM
  • Sprawdzisz realizację swojego targetu lub oceny punktowej
  • Zgłosisz do poprawy ankietę, wyjaśnisz reklamację, zwiększysz jakość
  • Zautomatyzujesz rutynowe działania i zwiększysz wydajność
  • Będziesz mógł zarządzać wieloma projektami i skalować biznes

Wykorzystaj 100% potencjału

Usprawnij procesy zarządzania rozproszonym zespołem, obsługą Klienta, sprzedażą, transferem zamówień do systemów magazynowych dystrybutorów. System wesprze Cię w komunikacji z pracownikami oraz partnerami i w sprawnym wyjaśnianiu reklamacji. Z SalesCompanion masz pod kontrolą realizację zadań na wielu szczeblach, przejrzystość procesu i realny wpływ na wynik KPI.

SalesCompanion komunikacja 360 Producent dystrybutor
  • Realizacja sprzedaży i zamówień
  • Ciągłość i regularność wizyt
  • Obecność produktów i OOS
  • Jakość i standardy na ekspozycji
  • Zgodność z planogramem
  • Egzekucja ustaleń centralnych
  • Obecność materiałów POS
  • Dystrybucja numeryczna
  • Obsługa reklamacji

Dlaczego to idealny system dla Producentów?

01
Reaguj na potrzeby rynku

Z SalesCompanion szybko wdrożysz i rozliczysz zadania terenowe. W łatwy sposób zsynchronizujesz też działania pomiędzy producentem, agencją a sprzedawcami w sklepie.

02
Docieraj do sieci sprzedaży

Dzięki rzetelnym informacjom z systemu na bieżąco masz dostęp do stanów magazynowych i zapewnisz optymalne zapotrzebowanie w sieciach i dostępność swoich produktów.

03
Zintegruj i zarządzaj!

Nasz system jest prosty w obsłudze, wszechstronny i bezpośrednio integruje się z sieciami dystrybucji i sklepami oraz ma możliwość interfejsu do większości connectorów na rynku.

Jeszcze więcej korzyści i automatyzacji

Kontrola dostępności towarów w sklepie

Zapewnij ciągłość i regularność dostaw, dzięki pełnej kontroli nad stanem zamówień i zyskaj pewność, że Twoje produkty są dostępne w sklepach.

Raportowanie wizyt, ankiet i zdjęć

W kilka sekund wygenerujesz czytelne i przejrzyste raporty o zamówienia i sprzedaży, ocenisz stany magazynowe i zorganizujesz niezbędną logistykę.

Automatyczna kontrola czasu realizacji

Z systemem otrzymujesz panel menedżera i panel pracownika - każdy widzi wyłącznie swoje zadania, a system automatycznie zlicza czas ich realizacji.

Kartoteki klientów i produktów

Z poziomu systemu sprawdzisz asortyment produktów, aktualną ofertę i zareagujesz na zapotrzebowanie zgłaszane przez klientów. Łatwo zaktualizujesz lokalizacje klienta.

Trasówki, kalendarz, czas, GPS

System wspomaga optymalizację tras i czasu pracy. Łatwo zweryfikujesz, czy pracownicy zrealizowali ustalone wizyty i zareagujesz na dodatkowe zamówienia, czy dostawy.

Działa na dowolnym urządzeniu

Niezależnie od tego, czy pracownicy dysponują komputerem stacjonarnym, tabletem, czy smartfonem z iOS, lub Androidzie - system działa na każdym z nich i sprawdza się w trasie!

Wesprze twój dział sprzedaży, marketingu, trade marketingu, logistyki lub HR, a także twoich partnerów biznesowych w obszarze:

Zarządzanie sprzedażą i realizacja zamówień
Wprowadzanie nowości produktowych
Analiza rynku oraz monitoring działań konkurencji
Dotarcie do grupy docelowej potencjalnych klientów
Szkolenia produktowe i rozwój zespołu
Realizacja targetów ilościowych i jakościowych
Budowanie dystrybucji numerycznej
Zarządzanie magazynem produktów, POS i gratisów
Dostęp do materiałów i obieg dokumentów „workflow”
Metodologia Perfect Store
Sales Force, Merchandising i VM 
Akcje marketingowe
Akcje in-store
Badania i audyty
Tajemniczy klient
Instalacje POS i dostawa gratisów
Wymiana lub wykup produktów

Co klienci mówią o Companion?

Lotte-Wedel GRY
Lotte Wedel Sales Companion

GRYWALIZACJA

“Firma Companion prowadziła dla nas roczny projekt grywalizacyjny, w którym uczestniczyło podad 180 graczy. Zaangażowanie konsultantów Companiona oceniam bardzo wysoko. Nasze prośby i sugestie były szybko wdrażane, widzieliśmy również dużą proaktywność Companiona w poszukiwaniu nowych rozwiązań w odpowiedzi na pojawiające się w projekcie sytuacje.”

Magdalena Żołek
Lotte-Wedel

Orange GRY

GRYWALIZACJA

"Dzięki eksperckiej wiedzy z dziedziny motywacji pracowników, merytorycznemu wsparciu oraz olbrzymiemu zaangażowaniu, firmy Companion projekt został sprawnie i terminowo wdrożony.
Przy pomocy grywalizacji osiągnęliśmy zamierzone cele biznesowe i wzrost grywalizowanych parametrów o ponad 32%, zwiększyliśmy również zaangażowanie Przedstawicieli Handlowych."

Monika Sommerfeld
National Key Account Manager, Orange

Unimil SFA

SYSTEM SFA/FFA

“Zmaganie się z systemem SFA niedostosowanym do moich potrzeb to była prawdziwa katorga. Mnóstwo niewykorzystywanych opcji, konieczność administratora systemu, problemy z pomocą techniczną no i cena. Z Companion mamy szybkie i łatwe raportowanie dla osób pracujących w terenie, brak problemów technicznych, nic się nie zawiesza. Panel administracyjny gwarantuje szybki dostęp do potrzebnych danych. Z przyjemnością rekomenduję rozwiązania oferowane przez Companion.”

Grzegorz Dmytrzak
Key Account Manager, Unimil

Adecco SFA

SYSTEM SFA/FFA

“Mam przyjemność wyrazić pozytywną opinię współpracy dot. Firmy Companion Sp. z o.o. . Zapewnia profesjonalne i kompleksowe wsparcie w zakresie dostarczania aplikacji do raportowania pracy przez naszych pracowników. Firma cechuje się elastycznością, błyskawicznym działaniem oraz wsparciem merytorycznym. Firma Companion jest godna polecenia w różnych przedsięwzięciach związanych z raportowaniem pracy oraz grywalizacją.”

Paweł Królikowski
Managing Director, Adecco Outsourcing

Zott GRY
Lotte Wedel Sales Companion

GRYWALIZACJA

“Widzieliśmy duży, pozytywny wpływ grywalizacji na zachowanie ludzi. Liderzy gildii bardzo motywowali do wspólnego działania, co widocznie przekładało się na rezultaty. Przedstawiciele dzwonili do mnie z informacją, że są właśnie w trakcie misji, dzielili się opiniami i zagrzewali do wspólnej walki o wynik. Moim zdaniem to wyraźnie zmotywowało ludzi do dalszej pracy.”

Robert Rolski
Kierownik Regionalny, Zott Polska

Orange SFA

SYSTEM SFA/FFA

“Współpraca z Companion to korzystna relacja funkcjonalności i jakości obsługi do ceny. Szczególnie cenimy sobie indywidualne podejście do Klienta, dobre zrozumienie naszych potrzeb i szybkość reakcji.”

Paweł Waś
National Key Account, Orange Polska

Energizer SFA

SYSTEM SFA/FFA

“Firma Companion jest nastawiona na szukanie odpowiednich rozwiązań dla biznesu. Współpraca przebiega sprawnie, a zgłaszane problemy są weryfikowane i szczegółowo wyjaśniane użytkownikowi systemu.”

Justyna Sapierzyńska
Sales Director, Energizer Group Polska

Zott SFA

SYSTEM SFA/FFA

“Wielokrotnie spotykałem się z pracownikami Companion w celu dostosowania funkcjonalności systemu do bieżących, czasami ad-hoc’owych potrzeb. Moje oczekiwania zawsze były realizowane zaskakująco szybko i niezawodnie. Osoby, z którymi współpracowałem i współpracuję zawsze miały dużą wiedzę z zakresu sprzedaży, co znacznie ułatwiało znalezienie odpowiednich rozwiązań. Bardzo wysoko cenię sobie profesjonalizm oraz dużą elastyczność w podejściu do stawianych zadań. Firma Companion jest warta polecenia jako sprawdzony partner biznesowy.”

Piotr Sibielak
Dyrektor sprzedaży, Zott Polska

previous arrow
next arrow
16 lat

Doświadczenia w systemach SFA/FFA

250 tys.

Raportów generowanych miesięcznie

1 milion

Zdjęć przetwarzanych miesięcznie

90%

Klientów jest z nami z polecenia

SalesCompanion jest używany przez 6000 zadowolonych użytkowników

Od ponad 15 lat zwiększamy skuteczność działań sprzedażowych, oferując rozwiązania do automatyzacji i zarządzania pracownikami w terenie.

Nasz system jest łatwy w użyciu, prosty do opanowania i w pełni konfigurowalny, dzięki czemu idealnie dopasuje się do potrzeb każdej sieci - zarówno małej, jak i dużej.

Zacznij teraz i rozwijaj swój biznes z SalesCompanion!

Skontaktuj się z nami

Sprawdź jak łatwy w obsłudze jest SalesCompanion.

Przetestuj go teraz!

SalesCompanion

Sławomir Łebkowski

Founder

Konrad Kowalik

Managing Partner

Sprawdź jak łatwy w obsłudze jest SalesCompanion.

Przetestuj go teraz!

SalesCompanion

Przekonaj się, czy pasujemy do siebie

Częste pytania

Czy SalesCompanion to rozwiązanie typu SaaS, czy działa w chmurze, czy muszę mieć swój serwer?

Nasz program udostępniamy Ci poprzez przeglądarkę internetową albo interfejs aplikacji.


Program jest udostępniany w chmurze, a dane są przechowywane na dedykowanych serwerach.


Do pracy w SalesCompanion potrzebne jest tylko dobre łącze internetowe oraz narzędzie typu PC, laptop, tablet lub smartfon.

Czy muszę wykupić wszystkie moduły od razu, czy mogę dopasować funkcje oprogramowania do swojego biznesu?

Z naszego systemu korzystasz, kiedy chcesz i ile chcesz w zależności od twoich potrzeb firmowych.


Wraz ze wzrostem skali Twojego biznesu, możemy wprowadzić dodatkowe modyfikacje polegające na rozbudowie lub zmianie sposobu działania funkcjonalności SalesCompanion.

Na życzenie Klienta przygotowujemy też dedykowane rozwiązania.

Czy SalesCompanion jest oferowany jako licencja, czy pełna platforma?

Nasz Program jest oferowany w ramach udzielonej Ci licencji na okres obowiązywania umowy i udostępnienia platformy oraz aplikacji mobilnej. 


Dostajesz gotowy system za ułamek kwoty, jaką musiałbyś ponieść za jego stworzenie, infrastrukturę, aktualizację i rozwój, czy koszty obsługi IT i helpdesk.


Zaufaj nam mamy 15 lat doświadczenia.

Jak długo trwa wdrożenie systemu, czy muszę rezerwować jakieś swoje zasoby?

Standardowe wdrożenie programu w firmie trwa około 14 dni.


W tym czasie my zajmiemy się postawieniem dedykowanego systemu z twoją domeną i logiem, konfiguracją projektu, importem danych jak ludzie, klienci, lokalizację, produkty, pos, dystrybutorzy czy pytania do ankiety.


W okresie wdrożenia przeszkolimy też kierownika projektu z obsługi systemu, żeby mógł na nim pracować w pełni samodzielnie. Ty rezerwujesz czas, my zajmiemy się resztą.