Zwiększ wydajność obsługi sieci handlowej

Z systemem, który da Ci pełną kontrolę nad realizacją Perfect Store. Z nami zrealizujesz akcje handlowe, wdrożysz nowe planogramy i zadbasz o ekspozycje, a w razie nieścisłości zgłosisz poprawki i wyjaśnisz reklamacje. Zapewnimy Ci płynną komunikację z pracownikami i bieżący monitoring realizowanych zadań niezależnie od tego, jak dużą siecią zarządzasz.

Wdrożenie Perfect Store

Kontrola KPI i ustaleń centralnych

Bieżący podgląd sytuacji w sklepach

Skuteczność zależy od płynnej komunikacji na wielu szczeblach

  • Brakuje Ci możliwości płynnego monitorowania akcji handlowych w sklepach?
  • Zarządzanie wieloma projektami naraz to wyzwanie?
  • Nie docierają do Ciebie na czas informacje o nowych sytuacjach, a Ty musisz gasić pożary, wisząc na telefonie?
  • Poświęcasz zbyt wiele czasu na planowanie i delegowanie zadań swoim pracownikom?
  • Zastanawiasz się jak zwiększyć skuteczność zespołu i usprawnić proces rozliczania ich z obowiązków?
  • Nie panujesz na reklamacjami i poprawą nieścisłości?

Nie trać czasu i zarządzaj skutecznie, monitoruj zmiany i reaguj na bieżąco nie tylko na nieścisłości, o których powiadomi Cię nasz system!

Poznaj SalesCompanion

System wesprze Cię w zarządzaniu, monitorowaniu i optymalizacji pracy zespołu w terenie i sklepach.

W SalesCompanion

  • Efektywnie zaplanujesz, oddelegujesz i wyegzekwujesz zadania
  • Zapewnisz sobie rzetelne i potwierdzone informacje z realizacji
  • Dzięki raportom i alertom na bieżąco zareagujesz na nowe sytuacje
  • Masz przyjazny panel zarządzania dla menedżerów, centrali, KAM
  • Zgłosisz zadania do poprawy, lub wyjaśnisz reklamacje
  • Zapewnisz sobie kompetentny i zmotywowany zespół gotowy na wyzwania dzięki modułowi e-learningu i grywalizacji
  • Łatwo zarządzisz rozległą siecią handlową i wyskalujesz biznes

Wykorzystaj 100% potencjału

Usprawnij zarządzanie zespołem, zadbaj o standardy i jakość obsługi klienta. System wesprze Cię w komunikacji z pracownikami oraz partnerami i w sprawnym wyjaśnianiu reklamacji. Z SalesCompanion masz pod kontrolą realizację zadań na wielu szczeblach, przejrzystość procesu i realny wpływ na wynik KPI.

SalesCompanion
  • Egzekucja ustaleń centralnych
  • Obecność produktów i OOS
  • Zgodność z planogramem
  • Obecność materiałów POS
  • Cele Visual Merchandising
  • Akcje handlowe i promocyjne
  • Kontrola zawieszek i etykiet cenowych
  • Audyt cen, standardów, FIFO lub freshness
  • Szkolenia produktowe i testy wiedzy

Planuj → Kontroluj → Komunikuj

Wszystko w jednym narzędziu, które przyspieszy i zautomatyzuje pracę oraz uprości procesy w firmie, gdy Ty skupisz się na sprzedaży.

Efektywnie planuj i deleguj

SalesCompanion wesprze Cię w planowaniu, przydziale zadań pracownikom w terenie i zoptymalizuje czas ich pracy. Twórz harmonogramy prac lub bądź elastyczny i pozwól zespołowi optymalizować swój plan dnia w zależności od potrzeb.

Weryfikuj wykonanie zadań

Realizację potwierdzisz dzięki zdjęciom, ankietom i audytom z automatyczną kontrolą czasu i GPS, które pracownicy wprowadzą bezpośrednio w aplikacji. Reaguj na nieścisłości, oceniaj zdjęcia, zgłaszaj zadania do poprawy i rozpatruj reklamacje.

Zautomatyzuj komunikację

W jednej aplikacji skomunikujesz się z zespołem i partnerami biznesowymi, ustalisz priorytety i zwiększysz wynik i jakość obsługi. W systemie szybko wyślesz przypomnienia push, a klientom potwierdzisz osiągnięte KPI, generując przejrzyste raporty.

Przyjrzyj się wszystkim korzyściom z bliska!

Nowoczesny system SFA zaprojektowany dla liderów

To kompleksowa platforma do monitorowania prac w terenie, w której zarządzanie zadaniami staje się proste i efektywne. Z SalesCompanion możesz zarządzać rozproszonym zespołem i mieć pewność, że pracownicy realizują strategię wyznaczoną przez centralę.

Najważniejsze korzyści z wdrożenia

Intuicyjny panel zarządzania

Otrzymasz panel do zarządzania dla kadry menedżerskiej, PM, KAM, specjalistów w centrali, a także Twoich partnerów biznesowych, lub agencji BTL.

Czytelne i przejrzyste raporty

W kilka sekund wygenerujesz czytelne i przejrzyste raporty z wizyt, realizacji i zyskasz więcej czasu na merytoryczne działania oparte na sprawdzonych danych.

Magazyny masz pod kontrolą

Sprawnie zarządzisz stanami, przesunięciami produktów, POSM na magazynie centralnym, lokalnym, lub u poszczególnych pracowników i zorganizujesz logistykę.

Efektywna kontrola realizacji

W jednym miejscu znajdziesz potrzebne dane: sklepy, projekty, zadania, raporty z wizyt, zdjęcia, standardy, planogramy, harmonogramy, akcje handlowe, stany magazynowe i historię komunikacji.

Wielojęzyczny interfejs

Zapewnisz sobie możliwość ekspansji na nowe rynki i łatwego wdrożenia pracowników z zagranicy, dzięki opcjonalnemu wielojęzycznemu interfejsowi.

Nowoczesna aplikacja do raportów

Pracownicy terenowi potwierdzą zadania w aplikacji na telefonie lub tablecie, która działa zarówno na systemie iOS i Android, lub w przeglądarce na urządzeniach stacjonarnych.

Wesprze Cię, jeśli zarządzasz projektami w obszarze

Perfect Store
Visual Merchandising
Merchandising i Sales Force
Outsourcing personalny
Rozliczanie czasu pracy
Doradcy klienta
Promotorzy marki
Sprzedawcy
Audytorzy
Tajemniczy Klient
Badania marketingowe
Animacje sprzedaży
Instalacja POSM
Akcje in-store
Analiza konkurencji
16 lat

Doświadczenia w systemach SFA/FFA

250 tys.

Raportów generowanych miesięcznie

1 milion

Zdjęć przetwarzanych miesięcznie

90%

Klientów jest z nami z polecenia

SalesCompanion jest używany przez 6000 zadowolonych użytkowników

Od ponad 15 lat zwiększamy skuteczność działań sprzedażowych, oferując rozwiązania do automatyzacji i zarządzania pracownikami w terenie.

Nasz system jest łatwy w użyciu, prosty do opanowania i w pełni konfigurowalny, dzięki czemu idealnie dopasuje się do potrzeb każdej sieci - zarówno małej, jak i dużej.

Zacznij teraz i rozwijaj swój biznes z SalesCompanion!

Gramy o większą sprzedaż dla...

Przeczytaj, w jaki sosób nasi partnerzy korzystają z SalesCompanion - sprawdź case studies.

Lotte-Wedel GRY
Lotte Wedel Sales Companion

GRYWALIZACJA

“Firma Companion prowadziła dla nas roczny projekt grywalizacyjny, w którym uczestniczyło podad 180 graczy. Zaangażowanie konsultantów Companiona oceniam bardzo wysoko. Nasze prośby i sugestie były szybko wdrażane, widzieliśmy również dużą proaktywność Companiona w poszukiwaniu nowych rozwiązań w odpowiedzi na pojawiające się w projekcie sytuacje.”

Magdalena Żołek
Lotte-Wedel

Orange GRY

GRYWALIZACJA

"Dzięki eksperckiej wiedzy z dziedziny motywacji pracowników, merytorycznemu wsparciu oraz olbrzymiemu zaangażowaniu, firmy Companion projekt został sprawnie i terminowo wdrożony.
Przy pomocy grywalizacji osiągnęliśmy zamierzone cele biznesowe i wzrost grywalizowanych parametrów o ponad 32%, zwiększyliśmy również zaangażowanie Przedstawicieli Handlowych."

Monika Sommerfeld
National Key Account Manager, Orange

Unimil SFA

SYSTEM SFA/FFA

“Zmaganie się z systemem SFA niedostosowanym do moich potrzeb to była prawdziwa katorga. Mnóstwo niewykorzystywanych opcji, konieczność administratora systemu, problemy z pomocą techniczną no i cena. Z Companion mamy szybkie i łatwe raportowanie dla osób pracujących w terenie, brak problemów technicznych, nic się nie zawiesza. Panel administracyjny gwarantuje szybki dostęp do potrzebnych danych. Z przyjemnością rekomenduję rozwiązania oferowane przez Companion.”

Grzegorz Dmytrzak
Key Account Manager, Unimil

Adecco SFA

SYSTEM SFA/FFA

“Mam przyjemność wyrazić pozytywną opinię współpracy dot. Firmy Companion Sp. z o.o. . Zapewnia profesjonalne i kompleksowe wsparcie w zakresie dostarczania aplikacji do raportowania pracy przez naszych pracowników. Firma cechuje się elastycznością, błyskawicznym działaniem oraz wsparciem merytorycznym. Firma Companion jest godna polecenia w różnych przedsięwzięciach związanych z raportowaniem pracy oraz grywalizacją.”

Paweł Królikowski
Managing Director, Adecco Outsourcing

Zott GRY
Lotte Wedel Sales Companion

GRYWALIZACJA

“Widzieliśmy duży, pozytywny wpływ grywalizacji na zachowanie ludzi. Liderzy gildii bardzo motywowali do wspólnego działania, co widocznie przekładało się na rezultaty. Przedstawiciele dzwonili do mnie z informacją, że są właśnie w trakcie misji, dzielili się opiniami i zagrzewali do wspólnej walki o wynik. Moim zdaniem to wyraźnie zmotywowało ludzi do dalszej pracy.”

Robert Rolski
Kierownik Regionalny, Zott Polska

Orange SFA

SYSTEM SFA/FFA

“Współpraca z Companion to korzystna relacja funkcjonalności i jakości obsługi do ceny. Szczególnie cenimy sobie indywidualne podejście do Klienta, dobre zrozumienie naszych potrzeb i szybkość reakcji.”

Paweł Waś
National Key Account, Orange Polska

Energizer SFA

SYSTEM SFA/FFA

“Firma Companion jest nastawiona na szukanie odpowiednich rozwiązań dla biznesu. Współpraca przebiega sprawnie, a zgłaszane problemy są weryfikowane i szczegółowo wyjaśniane użytkownikowi systemu.”

Justyna Sapierzyńska
Sales Director, Energizer Group Polska

Zott SFA

SYSTEM SFA/FFA

“Wielokrotnie spotykałem się z pracownikami Companion w celu dostosowania funkcjonalności systemu do bieżących, czasami ad-hoc’owych potrzeb. Moje oczekiwania zawsze były realizowane zaskakująco szybko i niezawodnie. Osoby, z którymi współpracowałem i współpracuję zawsze miały dużą wiedzę z zakresu sprzedaży, co znacznie ułatwiało znalezienie odpowiednich rozwiązań. Bardzo wysoko cenię sobie profesjonalizm oraz dużą elastyczność w podejściu do stawianych zadań. Firma Companion jest warta polecenia jako sprawdzony partner biznesowy.”

Piotr Sibielak
Dyrektor sprzedaży, Zott Polska

previous arrow
next arrow

Skontaktuj się z nami

Sprawdź jak łatwy w obsłudze jest SalesCompanion.

Przetestuj go teraz!

SalesCompanion

Sławomir Łebkowski

Founder

Konrad Kowalik

Managing Partner

Sprawdź jak łatwy w obsłudze jest SalesCompanion.

Przetestuj go teraz!

SalesCompanion

Przekonaj się, czy pasujemy do siebie

Częste pytania

Czy SalesCompanion to rozwiązanie typu SaaS, czy działa w chmurze, czy muszę mieć swój serwer?

Nasz program udostępniamy Ci poprzez przeglądarkę internetową albo interfejs aplikacji.


Program jest udostępniany w chmurze, a dane są przechowywane na dedykowanych serwerach.


Do pracy w SalesCompanion potrzebne jest tylko dobre łącze internetowe oraz narzędzie typu PC, laptop, tablet lub smartfon.

Czy muszę wykupić wszystkie moduły od razu, czy mogę dopasować funkcje oprogramowania do swojego biznesu?

Z naszego systemu korzystasz, kiedy chcesz i ile chcesz w zależności od twoich potrzeb firmowych.


Wraz ze wzrostem skali Twojego biznesu, możemy wprowadzić dodatkowe modyfikacje polegające na rozbudowie lub zmianie sposobu działania funkcjonalności SalesCompanion.

Na życzenie Klienta przygotowujemy też dedykowane rozwiązania.

Czy SalesCompanion jest oferowany jako licencja, czy pełna platforma?

Nasz Program jest oferowany w ramach udzielonej Ci licencji na okres obowiązywania umowy i udostępnienia platformy oraz aplikacji mobilnej. 


Dostajesz gotowy system za ułamek kwoty, jaką musiałbyś ponieść za jego stworzenie, infrastrukturę, aktualizację i rozwój, czy koszty obsługi IT i helpdesk.


Zaufaj nam mamy 15 lat doświadczenia.

Jak długo trwa wdrożenie systemu, czy muszę rezerwować jakieś swoje zasoby?

Standardowe wdrożenie programu w firmie trwa około 14 dni.


W tym czasie my zajmiemy się postawieniem dedykowanego systemu z twoją domeną i logiem, konfiguracją projektu, importem danych jak ludzie, klienci, lokalizację, produkty, pos, dystrybutorzy czy pytania do ankiety.


W okresie wdrożenia przeszkolimy też kierownika projektu z obsługi systemu, żeby mógł na nim pracować w pełni samodzielnie. Ty rezerwujesz czas, my zajmiemy się resztą.