Wypełnij formularz.
Skontaktujemy się z Tobą i zaprezentujemy nasze demo.
(* pola wymagane)
Z systemem, który da Ci pełną kontrolę nad realizacją Perfect Store. Z nami zrealizujesz akcje handlowe, wdrożysz nowe planogramy i zadbasz o ekspozycje, a w razie nieścisłości zgłosisz poprawki i wyjaśnisz reklamacje. Zapewnimy Ci płynną komunikację z pracownikami i bieżący monitoring realizowanych zadań niezależnie od tego, jak dużą siecią zarządzasz.
Wdrożenie Perfect Store
Kontrola KPI i ustaleń centralnych
Bieżący podgląd sytuacji w sklepach
Nie trać czasu i zarządzaj skutecznie, monitoruj zmiany i reaguj na bieżąco nie tylko na nieścisłości, o których powiadomi Cię nasz system!
System wesprze Cię w zarządzaniu, monitorowaniu i optymalizacji pracy zespołu w terenie i sklepach.
Usprawnij zarządzanie zespołem, zadbaj o standardy i jakość obsługi klienta. System wesprze Cię w komunikacji z pracownikami oraz partnerami i w sprawnym wyjaśnianiu reklamacji. Z SalesCompanion masz pod kontrolą realizację zadań na wielu szczeblach, przejrzystość procesu i realny wpływ na wynik KPI.
Wszystko w jednym narzędziu, które przyspieszy i zautomatyzuje pracę oraz uprości procesy w firmie, gdy Ty skupisz się na sprzedaży.
SalesCompanion wesprze Cię w planowaniu, przydziale zadań pracownikom w terenie i zoptymalizuje czas ich pracy. Twórz harmonogramy prac lub bądź elastyczny i pozwól zespołowi optymalizować swój plan dnia w zależności od potrzeb.
Realizację potwierdzisz dzięki zdjęciom, ankietom i audytom z automatyczną kontrolą czasu i GPS, które pracownicy wprowadzą bezpośrednio w aplikacji. Reaguj na nieścisłości, oceniaj zdjęcia, zgłaszaj zadania do poprawy i rozpatruj reklamacje.
W jednej aplikacji skomunikujesz się z zespołem i partnerami biznesowymi, ustalisz priorytety i zwiększysz wynik i jakość obsługi. W systemie szybko wyślesz przypomnienia push, a klientom potwierdzisz osiągnięte KPI, generując przejrzyste raporty.
To kompleksowa platforma do monitorowania prac w terenie, w której zarządzanie zadaniami staje się proste i efektywne. Z SalesCompanion możesz zarządzać rozproszonym zespołem i mieć pewność, że pracownicy realizują strategię wyznaczoną przez centralę.
Otrzymasz panel do zarządzania dla kadry menedżerskiej, PM, KAM, specjalistów w centrali, a także Twoich partnerów biznesowych, lub agencji BTL.
W kilka sekund wygenerujesz czytelne i przejrzyste raporty z wizyt, realizacji i zyskasz więcej czasu na merytoryczne działania oparte na sprawdzonych danych.
Sprawnie zarządzisz stanami, przesunięciami produktów, POSM na magazynie centralnym, lokalnym, lub u poszczególnych pracowników i zorganizujesz logistykę.
W jednym miejscu znajdziesz potrzebne dane: sklepy, projekty, zadania, raporty z wizyt, zdjęcia, standardy, planogramy, harmonogramy, akcje handlowe, stany magazynowe i historię komunikacji.
Zapewnisz sobie możliwość ekspansji na nowe rynki i łatwego wdrożenia pracowników z zagranicy, dzięki opcjonalnemu wielojęzycznemu interfejsowi.
Pracownicy terenowi potwierdzą zadania w aplikacji na telefonie lub tablecie, która działa zarówno na systemie iOS i Android, lub w przeglądarce na urządzeniach stacjonarnych.
Doświadczenia w systemach SFA/FFA
Raportów generowanych miesięcznie
Zdjęć przetwarzanych miesięcznie
Klientów jest z nami z polecenia
Od ponad 15 lat zwiększamy skuteczność działań sprzedażowych, oferując rozwiązania do automatyzacji i zarządzania pracownikami w terenie.
Nasz system jest łatwy w użyciu, prosty do opanowania i w pełni konfigurowalny, dzięki czemu idealnie dopasuje się do potrzeb każdej sieci - zarówno małej, jak i dużej.
Zacznij teraz i rozwijaj swój biznes z SalesCompanion!
Przeczytaj, w jaki sosób nasi partnerzy korzystają z SalesCompanion - sprawdź case studies.
Nasz program udostępniamy Ci poprzez przeglądarkę internetową albo interfejs aplikacji.
Program jest udostępniany w chmurze, a dane są przechowywane na dedykowanych serwerach.
Do pracy w SalesCompanion potrzebne jest tylko dobre łącze internetowe oraz narzędzie typu PC, laptop, tablet lub smartfon.
Z naszego systemu korzystasz, kiedy chcesz i ile chcesz w zależności od twoich potrzeb firmowych.
Wraz ze wzrostem skali Twojego biznesu, możemy wprowadzić dodatkowe modyfikacje polegające na rozbudowie lub zmianie sposobu działania funkcjonalności SalesCompanion.
Na życzenie Klienta przygotowujemy też dedykowane rozwiązania.
Nasz Program jest oferowany w ramach udzielonej Ci licencji na okres obowiązywania umowy i udostępnienia platformy oraz aplikacji mobilnej.
Dostajesz gotowy system za ułamek kwoty, jaką musiałbyś ponieść za jego stworzenie, infrastrukturę, aktualizację i rozwój, czy koszty obsługi IT i helpdesk.
Zaufaj nam mamy 15 lat doświadczenia.
Standardowe wdrożenie programu w firmie trwa około 14 dni.
W tym czasie my zajmiemy się postawieniem dedykowanego systemu z twoją domeną i logiem, konfiguracją projektu, importem danych jak ludzie, klienci, lokalizację, produkty, pos, dystrybutorzy czy pytania do ankiety.
W okresie wdrożenia przeszkolimy też kierownika projektu z obsługi systemu, żeby mógł na nim pracować w pełni samodzielnie. Ty rezerwujesz czas, my zajmiemy się resztą.