Wypełnij formularz.
Skontaktujemy się z Tobą i zaprezentujemy nasze demo.
(* pola wymagane)
Pomożemy Ci efektywnie zarządzać zespołem pracowników i usprawnić proces sprzedaży oraz kontrolować dystrybucje tak, aby Twoje produkty były obecnie w każdym sklepie we właściwym miejscu! W systemie szybko zgłosisz nieścisłości do wizyty handlowca lub dostawcy usług i masz kontrolę nad procesem reklamacyjnym do samego końca.
Kompleksowa obsługa zamówień i wsparcie sprzedaży
Realizacja KPI, standardów i kontrola dystrybucji
Monitoring zadań i zgłaszanie do poprawy
Usprawnij koordynację standardów wizyt i kroków handlowych, składania zamówień i realizacji sprzedaży, a także procesu reklamacyjnego. Zarządzaj stanami magazynowymi produktów, POS-ów i gratisów.
Nasz system umożliwi Ci szybką ekspansję na rynku.
Daj handlowcom narzędzie, w którym rejestracja nowych klientów, zdalna obsługa, wyjaśnienie nieścisłości i realizacja zamówień z większej ilości sklepów jest intuicyjna i błyskawiczna.
Usprawnij procesy zarządzania rozproszonym zespołem, obsługą Klienta, sprzedażą, transferem zamówień do systemów magazynowych dystrybutorów. System wesprze Cię w komunikacji z pracownikami oraz partnerami i w sprawnym wyjaśnianiu reklamacji. Z SalesCompanion masz pod kontrolą realizację zadań na wielu szczeblach, przejrzystość procesu i realny wpływ na wynik KPI.
Z SalesCompanion szybko wdrożysz i rozliczysz zadania terenowe. W łatwy sposób zsynchronizujesz też działania pomiędzy producentem, agencją a sprzedawcami w sklepie.
Dzięki rzetelnym informacjom z systemu na bieżąco masz dostęp do stanów magazynowych i zapewnisz optymalne zapotrzebowanie w sieciach i dostępność swoich produktów.
Nasz system jest prosty w obsłudze, wszechstronny i bezpośrednio integruje się z sieciami dystrybucji i sklepami oraz ma możliwość interfejsu do większości connectorów na rynku.
Zapewnij ciągłość i regularność dostaw, dzięki pełnej kontroli nad stanem zamówień i zyskaj pewność, że Twoje produkty są dostępne w sklepach.
W kilka sekund wygenerujesz czytelne i przejrzyste raporty o zamówienia i sprzedaży, ocenisz stany magazynowe i zorganizujesz niezbędną logistykę.
Z systemem otrzymujesz panel menedżera i panel pracownika - każdy widzi wyłącznie swoje zadania, a system automatycznie zlicza czas ich realizacji.
Z poziomu systemu sprawdzisz asortyment produktów, aktualną ofertę i zareagujesz na zapotrzebowanie zgłaszane przez klientów. Łatwo zaktualizujesz lokalizacje klienta.
System wspomaga optymalizację tras i czasu pracy. Łatwo zweryfikujesz, czy pracownicy zrealizowali ustalone wizyty i zareagujesz na dodatkowe zamówienia, czy dostawy.
Niezależnie od tego, czy pracownicy dysponują komputerem stacjonarnym, tabletem, czy smartfonem z iOS, lub Androidzie - system działa na każdym z nich i sprawdza się w trasie!
Doświadczenia w systemach SFA/FFA
Raportów generowanych miesięcznie
Zdjęć przetwarzanych miesięcznie
Klientów jest z nami z polecenia
Od ponad 15 lat zwiększamy skuteczność działań sprzedażowych, oferując rozwiązania do automatyzacji i zarządzania pracownikami w terenie.
Nasz system jest łatwy w użyciu, prosty do opanowania i w pełni konfigurowalny, dzięki czemu idealnie dopasuje się do potrzeb każdej sieci - zarówno małej, jak i dużej.
Zacznij teraz i rozwijaj swój biznes z SalesCompanion!
Nasz program udostępniamy Ci poprzez przeglądarkę internetową albo interfejs aplikacji.
Program jest udostępniany w chmurze, a dane są przechowywane na dedykowanych serwerach.
Do pracy w SalesCompanion potrzebne jest tylko dobre łącze internetowe oraz narzędzie typu PC, laptop, tablet lub smartfon.
Z naszego systemu korzystasz, kiedy chcesz i ile chcesz w zależności od twoich potrzeb firmowych.
Wraz ze wzrostem skali Twojego biznesu, możemy wprowadzić dodatkowe modyfikacje polegające na rozbudowie lub zmianie sposobu działania funkcjonalności SalesCompanion.
Na życzenie Klienta przygotowujemy też dedykowane rozwiązania.
Nasz Program jest oferowany w ramach udzielonej Ci licencji na okres obowiązywania umowy i udostępnienia platformy oraz aplikacji mobilnej.
Dostajesz gotowy system za ułamek kwoty, jaką musiałbyś ponieść za jego stworzenie, infrastrukturę, aktualizację i rozwój, czy koszty obsługi IT i helpdesk.
Zaufaj nam mamy 15 lat doświadczenia.
Standardowe wdrożenie programu w firmie trwa około 14 dni.
W tym czasie my zajmiemy się postawieniem dedykowanego systemu z twoją domeną i logiem, konfiguracją projektu, importem danych jak ludzie, klienci, lokalizację, produkty, pos, dystrybutorzy czy pytania do ankiety.
W okresie wdrożenia przeszkolimy też kierownika projektu z obsługi systemu, żeby mógł na nim pracować w pełni samodzielnie. Ty rezerwujesz czas, my zajmiemy się resztą.