Wypełnij formularz.
Skontaktujemy się z Tobą i zaprezentujemy nasze demo.
(* pola wymagane)
SalesCompanion pomaga zapewnić efektywną realizację strategii merchandisingowej, wdrażania standardów i egzekucji ustaleń centralnych w punktach sprzedaży. Kontroluj realizację kluczowych KPI przez zespół w terenie. Sprawnie zarządzaj nieścisłościami i zadaniami do poprawy.
Zarządzanie wieloma projektami
Kontrola realizacji planów i KPI
Bieżący monitoring prac z GPS
Raporty i dokumentacja zdjęciowa z realizacji
Te obowiązki są konieczne, ale również czasochłonne, dlatego stworzyliśmy narzędzie, które je automatyzuje!
To kompleksowe narzędzie, które pozwala monitorować prace w terenie, zarządzać zespołem i działaniami merchandisingowymi, rozliczać akcje i wykonane zadania w sklepach oraz kontrolować jakość prac w jednym miejscu.
Usprawnij procesy zarządzania rozproszonym zespołem merchandisingowym. System wesprze Cię w komunikacji z pracownikami oraz partnerami i w sprawnym wyjaśnianiu reklamacji. Z SalesCompanion masz pod kontrolą realizację zadań na wielu szczeblach, przejrzystość procesu i realny wpływ na wynik KPI.
SalesCompanion da Ci pełną kontrolę nad ciagłością i jakością wykonywania projektów, pomoże wyeliminować nieścisłości oraz wyjaśnić reklamacje.
System wspomoże Cię w realizacji KPI dla Twoich klientów, kontroli zakresu realizowanych usług oraz rozliczeń z pracownikami, dzięki automatyzacji procesu.
Narzędzie jest łatwe i intuicyjne w obsłudze, wdrożymy i przeszkolimy Twój zespół do samodzielnego zarządzania i administrowania projektami w ciągu 14 dni.
SalesCompanion pozwoli Ci na utrzymanie stałej jakości usług dla klienta, zapewni realizację zadanych KPI i ułatwi rozliczenie z partnerami zewnętrznymi.
W kilka sekund wygenerujesz czytelne i przejrzyste raporty dla centrali i klientów, zyskasz wgląd w stan realizacji strategii marketingu i sprzedaży.
SalesCompanion zautomatyzuje takie czynności, jak komunikowanie KPI do pracowników terenowych i zaraportuje stan, określi i zmierzy czas realizacji zadań.
Nie ma optymalizacji sprzedaży bez rzetelnych danych zgromadzonych w jednym miejscu. W systemie na bieżąco sprawdzisz stan realizacji sprzedaży, zamówień i targetów.
System wspomaga optymalizację tras i czasu pracy. Łatwo zweryfikujesz, czy pracownicy zrealizowali ustalone wizyty i zareagujesz na dodatkowe zamówienia, czy dostawy.
Niezależnie od tego, czy Twój zespół pracuje na komputerze stacjonarnym, tablecie, smartfonie z iOS, lub Androidzie - obsłużymy je wszystkie!
Doświadczenia w systemach SFA/FFA
Raportów generowanych miesięcznie
Zdjęć przetwarzanych miesięcznie
Klientów jest z nami z polecenia
Od ponad 16 lat zwiększamy skuteczność działań sprzedażowych, oferując rozwiązania do automatyzacji i zarządzania pracownikami w terenie.
Nasz system jest łatwy w użyciu, prosty do opanowania i w pełni konfigurowalny, dzięki czemu idealnie dopasuje się do potrzeb każdej sieci - zarówno małej, jak i dużej.
Zacznij teraz i rozwijaj swój biznes z SalesCompanion!
Nasz program udostępniamy Ci poprzez przeglądarkę internetową albo interfejs aplikacji.
Program jest udostępniany w chmurze, a dane są przechowywane na dedykowanych serwerach.
Do pracy w SalesCompanion potrzebne jest tylko dobre łącze internetowe oraz narzędzie typu PC, laptop, tablet lub smartfon.
Z naszego systemu korzystasz, kiedy chcesz i ile chcesz w zależności od twoich potrzeb firmowych.
Wraz ze wzrostem skali Twojego biznesu, możemy wprowadzić dodatkowe modyfikacje polegające na rozbudowie lub zmianie sposobu działania funkcjonalności SalesCompanion.
Na życzenie Klienta przygotowujemy też dedykowane rozwiązania.
Nasz Program jest oferowany w ramach udzielonej Ci licencji na okres obowiązywania umowy i udostępnienia platformy oraz aplikacji mobilnej.
Dostajesz gotowy system za ułamek kwoty, jaką musiałbyś ponieść za jego stworzenie, infrastrukturę, aktualizację i rozwój, czy koszty obsługi IT i helpdesk.
Zaufaj nam mamy 15 lat doświadczenia.
Standardowe wdrożenie programu w firmie trwa około 14 dni.
W tym czasie my zajmiemy się postawieniem dedykowanego systemu z twoją domeną i logiem, konfiguracją projektu, importem danych jak ludzie, klienci, lokalizację, produkty, pos, dystrybutorzy czy pytania do ankiety.
W okresie wdrożenia przeszkolimy też kierownika projektu z obsługi systemu, żeby mógł na nim pracować w pełni samodzielnie. Ty rezerwujesz czas, my zajmiemy się resztą.