Zadbaj o wielowymiarowe wsparcie merchandisingu w sklepach

SalesCompanion pomaga zapewnić efektywną realizację strategii merchandisingowej, wdrażania standardów i egzekucji ustaleń centralnych w punktach sprzedaży. Kontroluj realizację kluczowych KPI przez zespół w terenie. Sprawnie zarządzaj nieścisłościami i zadaniami do poprawy.

Zarządzanie wieloma projektami

Kontrola realizacji planów i KPI

Bieżący monitoring prac z GPS

Raporty i dokumentacja zdjęciowa z realizacji

Szukasz narzędzia, które ułatwi Ci koordynację prac w terenie?

  • Czy standardy merchandisingowe są realizowane?
  • Pracownicy terenowi wymagają stałego nadzoru?
  • Dane z punktów sprzedaży nie spływają na czas?
  • Nie masz nigdy pewności, że nie zawierają błędów?
  • Cele i KPI nie są realizowane w 100% lub w terminie?
  • Przygotowanie raportów wymaga pracy ręcznej?
  • Nie panujesz nad reklamacjami i poprawą nieścisłości?

Te obowiązki są konieczne, ale również czasochłonne, dlatego stworzyliśmy narzędzie, które je automatyzuje!

Poznaj SalesCompanion

To kompleksowe narzędzie, które pozwala monitorować prace w terenie, zarządzać zespołem i działaniami merchandisingowymi, rozliczać akcje i wykonane zadania w sklepach oraz kontrolować jakość prac w jednym miejscu. 

W SalesCompanion

  • Zespół zaraportuje i udokumentuje zdjęciami realizację
  • Dopilnujesz egzekucji strategii merchandisingowej
  • Zmotywujesz zespół dzięki automatyzacji raportowania
  • Zgłosisz zadanie do poprawy lub wyjaśnisz reklamację
  • Dzięki geolokalizacji masz kontrolę nad realizacją wizyt
  • Poinformujesz zespół o nowościach produktowych

Wykorzystaj 100% potencjału w merchandisingu

Usprawnij procesy zarządzania rozproszonym zespołem merchandisingowym. System wesprze Cię w komunikacji z pracownikami oraz partnerami i w sprawnym wyjaśnianiu reklamacji. Z SalesCompanion masz pod kontrolą realizację zadań na wielu szczeblach, przejrzystość procesu i realny wpływ na wynik KPI.

SalesCompanion komunikacja 360 Sklep sieciowy
  • Ciągłość i regularność serwisu
  • Wdrażanie nowości produktowych
  • Obecność produktów i OOS
  • Jakość i standardy na ekspozycji
  • Zgodność z planogramem
  • Egzekucja akcji centralnych
  • Egzekucja ustaleń centralnych
  • Obecność materiałów POS
  • Dodatkowe lokalizacje
  • Obsługa reklamacji

Rozwiązanie online dedykowane dla Merchandisingu

01
Zarządzaj pracami w terenie

SalesCompanion da Ci pełną kontrolę nad ciagłością i jakością wykonywania projektów, pomoże wyeliminować nieścisłości oraz wyjaśnić reklamacje.

02
Kontroluj zakres usług

System wspomoże Cię w realizacji KPI dla Twoich klientów, kontroli zakresu realizowanych usług oraz rozliczeń z pracownikami, dzięki automatyzacji procesu.

03
Błyskawicznie implementuj

Narzędzie jest łatwe i intuicyjne w obsłudze, wdrożymy i przeszkolimy Twój zespół do samodzielnego zarządzania i administrowania projektami w ciągu 14 dni. 

...a to nie wszystko - dodatkowo zyskasz:

Większą satysfakcję klientów

SalesCompanion pozwoli Ci na utrzymanie stałej jakości usług dla klienta, zapewni realizację zadanych KPI i ułatwi rozliczenie z partnerami zewnętrznymi.

Raportowanie wizyt, ankiet i zdjęć

W kilka sekund wygenerujesz czytelne i przejrzyste raporty dla centrali i klientów, zyskasz wgląd w stan realizacji strategii marketingu i sprzedaży.

Kontrolę nad czasem realizacji zadań

SalesCompanion zautomatyzuje takie czynności, jak komunikowanie KPI do pracowników terenowych i zaraportuje stan, określi i zmierzy czas realizacji zadań.

Usprawnisz obsługę sprzedaży

Nie ma optymalizacji sprzedaży bez rzetelnych danych zgromadzonych w jednym miejscu. W systemie na bieżąco sprawdzisz stan realizacji sprzedaży, zamówień i targetów.

Trasówki, kalendarz, czas pracy, GPS

System wspomaga optymalizację tras i czasu pracy. Łatwo zweryfikujesz, czy pracownicy zrealizowali ustalone wizyty i zareagujesz na dodatkowe zamówienia, czy dostawy.

Uruchomisz na dowolnym urządzeniu

Niezależnie od tego, czy Twój zespół pracuje na komputerze stacjonarnym, tablecie, smartfonie z iOS, lub Androidzie - obsłużymy je wszystkie!

SalesCompanion

Wesprze Cię, jeśli zarządzasz projektami w obszarze

Perfect Store
Sales Force
Merchandising
Visual Merchandising
Outsourcing personalny
Przedstawiciele
Merchandiserzy
Promotorzy
Audytorzy
Tajemniczy klient
Badania marketingowe
Animacje sprzedaży
Instalacje POSM
Akcje in-store
Audyt cenowy
16 lat

Doświadczenia w systemach SFA/FFA

250 tys.

Raportów generowanych miesięcznie

1 milion

Zdjęć przetwarzanych miesięcznie

90%

Klientów jest z nami z polecenia

SalesCompanion jest używany przez 6000 zadowolonych użytkowników

Od ponad 16 lat zwiększamy skuteczność działań sprzedażowych, oferując rozwiązania do automatyzacji i zarządzania pracownikami w terenie.

Nasz system jest łatwy w użyciu, prosty do opanowania i w pełni konfigurowalny, dzięki czemu idealnie dopasuje się do potrzeb każdej sieci - zarówno małej, jak i dużej.

Zacznij teraz i rozwijaj swój biznes z SalesCompanion!

Gramy o większą sprzedaż dla...

Lotte-Wedel GRY
Lotte Wedel Sales Companion

GRYWALIZACJA

“Firma Companion prowadziła dla nas roczny projekt grywalizacyjny, w którym uczestniczyło podad 180 graczy. Zaangażowanie konsultantów Companiona oceniam bardzo wysoko. Nasze prośby i sugestie były szybko wdrażane, widzieliśmy również dużą proaktywność Companiona w poszukiwaniu nowych rozwiązań w odpowiedzi na pojawiające się w projekcie sytuacje.”

Magdalena Żołek
Lotte-Wedel

Orange GRY

GRYWALIZACJA

"Dzięki eksperckiej wiedzy z dziedziny motywacji pracowników, merytorycznemu wsparciu oraz olbrzymiemu zaangażowaniu, firmy Companion projekt został sprawnie i terminowo wdrożony.
Przy pomocy grywalizacji osiągnęliśmy zamierzone cele biznesowe i wzrost grywalizowanych parametrów o ponad 32%, zwiększyliśmy również zaangażowanie Przedstawicieli Handlowych."

Monika Sommerfeld
National Key Account Manager, Orange

Unimil SFA

SYSTEM SFA/FFA

“Zmaganie się z systemem SFA niedostosowanym do moich potrzeb to była prawdziwa katorga. Mnóstwo niewykorzystywanych opcji, konieczność administratora systemu, problemy z pomocą techniczną no i cena. Z Companion mamy szybkie i łatwe raportowanie dla osób pracujących w terenie, brak problemów technicznych, nic się nie zawiesza. Panel administracyjny gwarantuje szybki dostęp do potrzebnych danych. Z przyjemnością rekomenduję rozwiązania oferowane przez Companion.”

Grzegorz Dmytrzak
Key Account Manager, Unimil

Adecco SFA

SYSTEM SFA/FFA

“Mam przyjemność wyrazić pozytywną opinię współpracy dot. Firmy Companion Sp. z o.o. . Zapewnia profesjonalne i kompleksowe wsparcie w zakresie dostarczania aplikacji do raportowania pracy przez naszych pracowników. Firma cechuje się elastycznością, błyskawicznym działaniem oraz wsparciem merytorycznym. Firma Companion jest godna polecenia w różnych przedsięwzięciach związanych z raportowaniem pracy oraz grywalizacją.”

Paweł Królikowski
Managing Director, Adecco Outsourcing

Zott GRY
Lotte Wedel Sales Companion

GRYWALIZACJA

“Widzieliśmy duży, pozytywny wpływ grywalizacji na zachowanie ludzi. Liderzy gildii bardzo motywowali do wspólnego działania, co widocznie przekładało się na rezultaty. Przedstawiciele dzwonili do mnie z informacją, że są właśnie w trakcie misji, dzielili się opiniami i zagrzewali do wspólnej walki o wynik. Moim zdaniem to wyraźnie zmotywowało ludzi do dalszej pracy.”

Robert Rolski
Kierownik Regionalny, Zott Polska

Orange SFA

SYSTEM SFA/FFA

“Współpraca z Companion to korzystna relacja funkcjonalności i jakości obsługi do ceny. Szczególnie cenimy sobie indywidualne podejście do Klienta, dobre zrozumienie naszych potrzeb i szybkość reakcji.”

Paweł Waś
National Key Account, Orange Polska

Energizer SFA

SYSTEM SFA/FFA

“Firma Companion jest nastawiona na szukanie odpowiednich rozwiązań dla biznesu. Współpraca przebiega sprawnie, a zgłaszane problemy są weryfikowane i szczegółowo wyjaśniane użytkownikowi systemu.”

Justyna Sapierzyńska
Sales Director, Energizer Group Polska

Zott SFA

SYSTEM SFA/FFA

“Wielokrotnie spotykałem się z pracownikami Companion w celu dostosowania funkcjonalności systemu do bieżących, czasami ad-hoc’owych potrzeb. Moje oczekiwania zawsze były realizowane zaskakująco szybko i niezawodnie. Osoby, z którymi współpracowałem i współpracuję zawsze miały dużą wiedzę z zakresu sprzedaży, co znacznie ułatwiało znalezienie odpowiednich rozwiązań. Bardzo wysoko cenię sobie profesjonalizm oraz dużą elastyczność w podejściu do stawianych zadań. Firma Companion jest warta polecenia jako sprawdzony partner biznesowy.”

Piotr Sibielak
Dyrektor sprzedaży, Zott Polska

previous arrow
next arrow

Skontaktuj się z nami

Sprawdź jak łatwy w obsłudze jest SalesCompanion.

Przetestuj go teraz!

SalesCompanion

Sławomir Łebkowski

Founder

Konrad Kowalik

Managing Partner

Sprawdź jak łatwy w obsłudze jest SalesCompanion.

Przetestuj go teraz!

SalesCompanion

Przekonaj się, czy pasujemy do siebie

Częste pytania

Czy SalesCompanion to rozwiązanie typu SaaS, czy działa w chmurze, czy muszę mieć swój serwer?

Nasz program udostępniamy Ci poprzez przeglądarkę internetową albo interfejs aplikacji.


Program jest udostępniany w chmurze, a dane są przechowywane na dedykowanych serwerach.


Do pracy w SalesCompanion potrzebne jest tylko dobre łącze internetowe oraz narzędzie typu PC, laptop, tablet lub smartfon.

Czy muszę wykupić wszystkie moduły od razu, czy mogę dopasować funkcje oprogramowania do swojego biznesu?

Z naszego systemu korzystasz, kiedy chcesz i ile chcesz w zależności od twoich potrzeb firmowych.


Wraz ze wzrostem skali Twojego biznesu, możemy wprowadzić dodatkowe modyfikacje polegające na rozbudowie lub zmianie sposobu działania funkcjonalności SalesCompanion.

Na życzenie Klienta przygotowujemy też dedykowane rozwiązania.

Czy SalesCompanion jest oferowany jako licencja, czy pełna platforma?

Nasz Program jest oferowany w ramach udzielonej Ci licencji na okres obowiązywania umowy i udostępnienia platformy oraz aplikacji mobilnej. 


Dostajesz gotowy system za ułamek kwoty, jaką musiałbyś ponieść za jego stworzenie, infrastrukturę, aktualizację i rozwój, czy koszty obsługi IT i helpdesk.


Zaufaj nam mamy 15 lat doświadczenia.

Jak długo trwa wdrożenie systemu, czy muszę rezerwować jakieś swoje zasoby?

Standardowe wdrożenie programu w firmie trwa około 14 dni.


W tym czasie my zajmiemy się postawieniem dedykowanego systemu z twoją domeną i logiem, konfiguracją projektu, importem danych jak ludzie, klienci, lokalizację, produkty, pos, dystrybutorzy czy pytania do ankiety.


W okresie wdrożenia przeszkolimy też kierownika projektu z obsługi systemu, żeby mógł na nim pracować w pełni samodzielnie. Ty rezerwujesz czas, my zajmiemy się resztą.